Corona informatiepagina

We zijn weer open!

Fantastisch nieuws voor sportscholen en onze sporters. We hebben onze deuren weer geopend voor alle leden van Active4Health, dus ook voor jou.

Wij staan ​​voor je klaar om je weer dat duwtje in de goede sportieve richting te geven. Heb je veel bank gehangen de laatste maand? Doe mee met een Total Body van Sergio van Pilates van Gerda! Heb je genoeg bewogen afgelopen periode en ben je nog redelijk fit? Stap dan in bij een 360 van HIT-training. Hoe dan ook, wij kunnen niet wachten!

Vanaf zaterdag 15 januari 09.00 uur ben je weer van harte welkom bij ons in de sportschool. Wij zullen onze oude, toepassingsmogelijkheden.

Klik hier om onze haan te bekijken.

Aan welke regels moet ik me binnen de sportschool houden?

Zoals eerder vragen wij het volgende van jou:
         Ontsmettingsmiddel je handen bij binnenkomst;
         Scan je pasje bij de balie;
         Blijf thuis als je Corona-gerelateerde symptomen hebt;
         Desinfecteer je sportmateriaal voor- en na het gebruik met het door ons aangeboden desinfectiemiddel en doekje;
         Gebruik een schone handdoek op de apparaten;
         Houdt 1,5 meter afstand tot personeel en medesporters;
         Toon begrip voor de angst van een ander;
         Volg zo nodig de veiligheidsinstructies op van de medewerkers.

Wat tips van onze trainers:
1.      Begin niet te zwaar te trainen, gebruik je eerste twee trainingen om weer op te bouwen om blessures te voorkomen. Maak wat meer herhalingen met wat minder gewicht. Train dus op ongeveer 60%-75% intensiteit van je normale trainingen.
2.      Natuurlijk wil je zo snel mogelijk terug naar je oude niveau, maar ga niet te snel. Focus niet op hoe fit je was, maar focus op nieuwe doelen.
3.     Let op je houding, je lichaam kan moeite hebben met het behouden van de goede houding.
4.      Drink wat meer water, je zal afvalstoffen afvoeren – dit spierpijn.
5.      Moeilijk zelf te bedenken? Neem een ​​sportmaatje mee!
6.     Moet je spieren weer eens goed beginnen, een persoonlijke training.
7.      Heb je een stok achter de deur nodig? Schrijf je onmiddellijk in, dan staat er geregistreerd dat je moet komen trainen. Een afspraak helpt altijd om niet af te willen zeggen. Of schrijf je in voor een animatiede groepsles.
8.      Heb je laatste spieren van door al dat thuiswerken? Neem een ​​massage.
9.      Zitten er Corona kilo’s in de weg? Plan een afspraak via onze diëtiste Petra Castricum

Hopelijk tot snel!